Jos Vaes (51 jaar)

Ik ben verantwoordelijk voor de productielijnen

Ik ben in 2014 bij Schippers gestart om de nieuwe productielijn mee te implementeren op onze locatie in Lommel (België). Er was toen nog helemaal niets, alleen de installatie was gekocht. We zijn gestart met 1 “natte” lijn met 2 producten (vloeibare hygiëne middelen voor de intensieve veehouderij) en dit hebben we de afgelopen jaren uitgebouwd met meerdere producten en lijnen, waaronder ook een “droge” lijn met (hygiëne) poeders.

Ik ben verantwoordelijk voor deze productielijnen en zorg er samen met het team voor dat alles goed blijft doorlopen en we de kwaliteit van de producten optimaliseren. Twee keer per week ga ik naar de locatie in Bladel om te sparren met mijn collega’s van de afdeling R&D over de productontwikkelingen. Zo ben ik nauw betrokken bij het gehele proces.

Inmiddels produceren we 94 verschillende producten….

Inmiddels produceren we 94 verschillende producten op het gebied van desinfectie- en reinigingsmiddelen en binnenkort komt er weer een nieuwe lijn met een nieuw product bij. We zijn dus continu bezig met ontwikkelingen en het verbeteren van de processen waardoor de job heel gevarieerd is en ook blijft.

Schippers is een zeer familiar bedrijf

Schippers is een zeer familiair bedrijf waar je veel vrijheid krijgt om je eigen ding te doen en jezelf te ontwikkelen. Er wordt verwacht dat je hard werkt, met natuurlijk tussendoor ontspanning en een grapje. Er is een hele fijne werksfeer. We zijn enorm in ontwikkeling en we blijven groeien. In de toekomst hoop ik de productielijnen nog verder te kunnen uitbreiden en nog professioneler te kunnen maken.

Bedrijfsleider Chemicaliën

Jos Vaes (51 jaar)

Meer vacatures

Planner / Inkoper

Inkoop, Logistiek, Productie
Bekijk

Schoonmaker (m/v)

Voor de vroege vogel die doordeweeks om 06:00 / 06:30 wil starten

Overig
Bekijk

Product Manager Hygiëne

Ben jij een expert op het gebied van Hygiëne?

R&D
Bekijk

Senior Graphic Designer

Wil jij écht impact maken in een organisatie vol internationale dynamiek?

Marketing
Bekijk